Right Here Waiting…

12 07 2009

Richard Marx – Right here waiting

EN

Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn’t stop the pain

If I see you next to never
How can we say forever

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I took for granted, all the times
That I though would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can’t get near you now

Oh, can’t you see it baby
You’ve got me goin’ CrAzY

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I wonder how we can survive
This romance
But in the end if I’m with you
I’ll take the chance

Oh, can’t you see it baby
You’ve got me goin’ cRaZy

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waitïng for you


RO


Oceanul e deoparte zi dupa zi
Si eu innebunesc incet
Iti aud vocea la telefon
Dar durerea nu se opreste

Daca te vad alaturi de niciodata
Cum am putea noi spune mereu

Refren:
Oriunde ai merge
Orice ai face
Voi fi chiar aici asteptandu-te pe tine
Oricat ar costa
Sau cum s-ar rupe inima mea
Voi fi chiar aici asteptandu-te pe tine

Am luat d bun mereu
Ceea ce am crezut ca va dura oricum
Aud rasetul,gust lacrimile
Dar nu pot ajunge langa tine

Oh,nu poti sa vezi,baby
Ma faci sa innebunesc

Oriunde ai merge
Orice ai face
Voi fi chiar aici asteptandu-te pe tine
Oricat ar costa
Sau cum s-ar rupe inima mea
Voi fi chiar aici asteptandu-te pe tine

Ma-ntreb cum putem supravietui
Acestei iubiri
Dar in final daca sunt cu tine
Imi voi asuma riscul

Oh,nu poti sa vezi,baby
Ma faci sa ïnnebunesc

Oriunde ai merge
Orice ai face
Voi fi chiar aici asteptandu-te pe tine
Oricat ar costa
Sau cum s-ar rupe inima mea
Voi fi chiar aici asteptandu-te pe tine

Acțiuni

Information

2 responses

26 07 2009
simona balazs

este ciudat cum uneori dragostea seamana mai mult cu ura decat cu prietenia:-< iubim si totusi uram ,iubim si totusi ii ranim pe oamenii apropiati noua:(

Apreciază

26 07 2009
Dexter

asta este viata nu ai ce sa faci, sunt melodii si persoane care te ajuta oricat de greu ar fii si pentru asta i-am dedicat aceasta melodie iar acele persoane se numesc prietenii.
Va multumesc pentru vizualizarea comentariilor.

Apreciază

Lasă un răspuns

