Hotel!

10 11 2008

Dj project – Hotel

Tu ai fost primul vers,

Propriul meu univers,

Imi gaseam alinarea in tine,

Dar ai vrut sa ma vezi doar in noptile reci,

Doar cand tu ai nevoie de mine…

Tu ai fost primul pas,

Mi-ar fi greu sa te las,

Astazi totul depinde de tine,

Daca tie ti-e greu ce-as putea spune eu,

Toate noptile seamana cu tine…

Inima mea e ca un HOTEL,

Din cand in cand te opreste la mine,

M-am saturat vreau sa pleci din el,

Vreau tot sau nimic de maine…

Inima mea e ca un HOTEL,

Din cand in cand te opreste la mine,

M-am saturat vreau sa pleci din el,

Vreau tot sau nimic de maine…

Tu ai fost primul vers,

Propriul meu univers,

Imi gaseam alinarea in tine,

Dar ai vrut sa ma vezi doar in noptile reci,

Doar cand tu ai nevoie de mine…

Tu ai fost primul pas,

Mi-ar fi greu sa te las,

Astazi totul depinde de tine,

Daca tie ti-e greu ce-as putea spune eu,

Toate noptile seamana cu tine…

Inima mea e ca un HOTEL,

Din cand in cand te opreste la mine,

M-am saturat vreau sa pleci din el,

Vreau tot sau nimic de maine…

Inima mea e ca un HOTEL,

Din cand in cand te opreste la mine,

M-am saturat vreau sa pleci din el,

Vreau tot sau nimic de maine…

Inima mea e ca un HOTEL,

Din cand in cand te opreste la mine,

M-am saturat vreau sa pleci din el,

Vreau tot sau nimic de maine…

Acțiuni

Information

3 responses

11 11 2008
Florin Nanu

tu stii sa canti?sau doar sa faci mix-uri?:>

Apreciază

11 11 2008
Dexter

fac mixuri si descifrez strofe din melodii ;)) depinde stiu sa fac si mai multe

Apreciază

11 11 2008
Dexter

stiu sa vorbesc frumos si sa fiu calm este atuu!

Apreciază

Lasă un răspuns

