Let Go…

20 10 2008

Paul Van Dyk feat. Rea Garvey  – Let Go


ENG


I can’t get it out of me
It’s breathing Inside me
It’s reaching inside of you
You’re feeling infected
You’re being infected
It’s just like the cold
A kiss on your lips
Now you’re taking control

I feel like a criminal
I’m falling apart
We’re leaving for Venus
In a getaway car

Cause no one can save us
There’s no need to try
I’m looking for saviors before they all die

If you want to try and save me
Then take my heart don’t hate me
If you feel you can’t let go then let go, let go, let go, let go

If you want to try and save me
Then take my heart don’t hate me
If you feel you can’t let go then let go, let go, let go, let go

I feel like a criminal
I’m falling apart
We’re leaving for Venus
In a getaway car

You say that you haunt me
but you don’t really know
You’re clinging to fingers
But you got to let go

If you want to try and save me
Then take my heart don’t hate me
If you feel you can’t let go then let go, let go, let go, let go

If you want to try and save me
Then take my heart don’t hate me
If you feel you can’t let go then let go, let go, let go, let go

If you want to try and save me
Then take my heart don’t hate me
If you feel you can’t let go then let go, let go, let go, let go


RO


Nu pot sa o scot din mine
Respira in interiorul meu
Creste in interiorul tau
Te simti infectat
Esti infectat
Este doar ca o raceala
Un sarut pe buzele tale
Acum preiei controlul

Ma simt ca un criminal
Decad
Plecam spre Venus
Cu o masina care ne ajuta sa evadam

Pentru ca nimeni nu ne poate salva
Nu este nici o nevoie sa incerci
Ma uit dupa mantuire,  inainte ca ei toti sa moara

Daca vrei sa incerci si sa ma salvezi
Atunci ia-mi inima , nu ma uri
Daca simti ca nu poti sa pleci , atunci pleaca, pleaca, pleaca, pleaca

Daca vrei sa incerci si sa ma salvezi
Atunci ia-mi inima , nu ma uri
Daca simti ca nu poti sa pleci , atunci pleaca, pleaca, pleaca, pleaca

Ma simt ca un criminal
Decad
Plecam spre Venus
Cu o masina care ne ajuta sa evadam

Spui ca ma bantui
Dar nu stii cu adevarat
Te agati cu degetele
Dar iti poti da drumul

Daca vrei sa incerci si sa ma salvezi
Atunci ia-mi inima , nu ma uri
Daca simti ca nu poti sa pleci , atunci pleaca, pleaca, pleaca, pleaca

Daca vrei sa incerci si sa ma salvezi
Atunci ia-mi inima , nu ma uri
Daca simti ca nu poti sa pleci , atunci pleaca, pleaca, pleaca, pleaca

Daca vrei sa incerci si sa ma salvezi
Atunci ia-mi inima , nu ma uri
Daca simti ca nu poti sa pleci , atunci pleaca, pleaca, pleaca, pleaca

Acțiuni

Information

23 responses

20 10 2008
Dexter

Astept macar un comentariu!

Apreciază

20 10 2008
Florin Nanu

viata e un fluture care il ai in palma dar inca nu l-ai atins…. si sa tii minte Dorine, ca orice sut in fund primit de la viata e un pas inainte! Am sa iti las aici un fragment care imi suna mereu in cap atunci cand e vorba despre persoane care iubesc..un fragment care l-am „shutit” din carnetelul unei fete..( ce indiscret sunt;)) )
” DE RUPI O COARDA DIN VIOARA,
EA PLANGE, MOARE SUSPINAND…
O ALATA COARDA II IA LOCUL
SI-AUZI VIOARA IAR CANTAND.
DAR DAC-O GRESEALA MICA
IN COARDA INIMII LOVESTI
EA SUFERA O VIATA-NTREAGA
SI NU MAI POTI S-O-NLOCUIESTI”
Sau… alt fragment… furat din acelasi canetel( era o fata care iubea si ea f mult pe cineva pe vremea aia…) care spunea cam in felul urmator:” Se intampla in viata sa iubesti dar sa fii ranit.Incerci sa uiti tot, sa iti iei viata de la capat..dar amintirile sunt mereu in mintea ta aducandu-ti aminte mereu ca iubirea e singurul sentiment frumos care te poate condamna la suferinta”… 😐

Apreciază

20 10 2008
Dexter

mersi Florine de comment mai scrie unul ca mai fac un update!

Apreciază

20 10 2008
Dexter

toate comentariile vreaus a fie publicate aici inclusiv de la nicole te rog frumos!

Apreciază

20 10 2008
Dexter

ms ion

Apreciază

20 10 2008
Dexter

ms „georgina buta”, dar chiar nu ma intereseaza comentariile tale facute pe „mess” cu greselile gramaticale. Imi cer scuze toturor cititorilor pentru greselile gramaticale si dezacorduri. Totusi nu sunt student la litere, stiu sa vorbesc si sa scriu.

Apreciază

21 10 2008
Dexter

Catalin Jack(21.10.2008 00:07:56): fain blogul mai lasat masca
Dexter(21.10.2008 01:49:42): Superb

Multumesc frumos Catalin!

Apreciază

21 10 2008
un preten bun ionut puma

ce sa zic…. dupa 2 luni… sa va despartiti e ceva normal .. dar sa suferiti atat de mult e mai diferit .. inseamna ca ceva a fost acolo intre voi … ceva mai special care sa declansat intrun timp foarte scurt.. e o raritate.. e ceva unic … eu zic sa va impacati si sa mergeti mai departe .. ce va fi va fi .. nu trebuie sa aveti regrete .. doar asa simtim ca traim , iubind .. parerea mea e ca pentru o clipa de iubire merita sa suferi la nesfarsit .. bafta

Apreciază

21 10 2008
Dexter

mersi de comment ionut ai foarte mare dreptate!

Apreciază

21 10 2008
Murea Adrian

Imi pare sincer rau sa aflu ca unul din bunii mei prieteni sufera. Ionut aka Dexter, e omul cxare apare intotdeauna atunci cand este nevoie de el, ajuta, pune mana, pune osul, pune umarul, stie sa asculte, stie sa inteleaga.In acelasi timp incerc sa o inteleg si pe Nicole, desi nu o cunosc. Mai bine zis, incerc sa inteleg alegerea facuta de ea desi mi-e greu sa cred ca un om ca Ionut, nu merita o sansa de la Nicole. Imi amintesc de o situatie asemanatoare care a avut loc acum vreo 5 ani cand lucram la ziarul Obiectiv. Un subaltern de al meu, prieten se despartise de prietena lui. Ii cunosteam bine pe amandoi, atat de bine incat mi-am dat seama ca motivul despartirii fusese ceva pueril din partea ei si ceva cu un pic de orgoliu din partea lui. M-am pus pe consiliat si dat telefoane unuia si altuia pana cand si-au dat seama ca nu e totul pierdut. Astazi sunt casatoriti. De fapt…cred ca au trecut deja 5 luni de la casatoria lor. Pe Ionut il cunosc si daca as avea ocazia sa o cunosc si pe Nicole, sunt convins ca totul va fi dat uitarii.

Apreciază

21 10 2008
Dexter

ms adrian super frumos sper sa ajung sa fie si adevarat!

Apreciază

21 10 2008
Dexter

ms nicole de comment. nu prea mai fac legatura dar te las in pace o perioada si o sa vorbim …

Apreciază

22 10 2008
Dexter

mersi frumos pentru comentariu Liviu

Apreciază

22 10 2008
Dexter

Draga mea nicole am ajusn al concluzia ca oricat de mult rau ti-ar face andrei sau alta lume pe tine te ajuta ca sa tii mai mult la acea persoana si sa ai o viata de la icneput nefericita si dupa aia sa te chinuis a ti-o faci fericita daca mai poti … dar in fine asta este
persoanele care lupta pentru tine si pentru binele tau si dupa aia pentru ele ar trebui sa fie de acceptat nu de a fii indefeerent sau de a trata acea persoana ca ultima persoana pe care vrei sa o vezi sau nu vrei sa o vezi dar asra este. multa bafta si cu andrei voi face tot posibilul sa nu fii fericita si daca ne vom mai vedea sau nu in orice ipostaza tot in sufletul meu te vei gasi

Apreciază

22 10 2008
Dexter

o persoana superba esti si ai fost si vei ramane pentru mine 🙂

Apreciază

22 10 2008
Dexter

NU ITI VREAU RAUL SI NU O SA TIL VREAU VREODATA!!!

Apreciază

22 10 2008
Dexter

mersi pentru comentariu

Apreciază

23 10 2008
Dexter

daca tu crezi ca persoana care ti-a facut cel mai mult rau iti vrea si bine atunci crezi ce vrei acea persoana am testato. fericita cu adevarat vei fi cu alte persoane cu andrei e imposibil dupa ce tu il urasti si ceea ce ti-a facut trezestete, iti vreau binele

Apreciază

23 10 2008
Dexter

multumesc frumos nicole

Apreciază

25 10 2008
un preten bun ionut puma

eu zic sa treci peste .. nu poti forza un om sa te placa .. din cate vad tu esti cel care sufera cel mai mult … poate ca si tu ai facut greseli fatza de ea .. esti putin posesiv si insistent .. te contrazici de multe ori .. insa poate ca despartirea asta te va ajuta pe viitor in relatiile cu celelalte fete .. fete mai sunt .. stiu ca acu ai senzatia ca nu vei gasi alta mai buna .. asta am simtit si eu .. de doua ori .. insa dupa prima intalnire cu o alta fata imi schimbab parerea instantaneu .. asa suntem noi astia mai sensibili .. mai naivi .. in concluzie daca nu va puteti impaca nu mai insista ea are motivele ei .. tu ai nevoie de o alta fata .. care sa te inteleaga si sa te merite… nu uita fete mai sunt .. 6 la 1 baiat .. think about it … bafta

Apreciază

25 10 2008
Dexter

Ooo da posibil dar eu nu voi mai putea face ceea ce am facut pentru ea si cu alta nu o sa ma chinui si nici nu o sa merite asa ceva alta!

Apreciază

27 10 2008
irina

nu fa din suferinta un tel , nu e nimic romantic in a suferi si a te complace in suferinta.Pe un om il iubesti mai mult dupa ce il pierzi , asta e logica idioata a omului.Cred ca peste 6 luni vei gandi altfel problema , mai cu senitate si mai putin suferind. Bafta multa.Sunt lucruri mult mai importante in viata decat suferinta sau chiar iubirea.

Apreciază

27 10 2008
Dexter

ok mersi irina pentru comment…

Apreciază

Lasă un răspuns

